Ticaret Bakanlığınca Türkiye'de üretilen mallar için etiketlere yerli olduğunu belirtir nitelikte ayırt edici işaret konulması zorunluluğu getirildi. Yerli üretim logosu Ticaret Bakanlığı tarafından tanıtıldı.
Özlem KIZILIRMAK ESMER, Erinç KOÇAK
Ege Üniversitesi Gıda Mühendisliği Bölümü
Burger King, 20 yıl aradan sonra kurumsal imajında köklü bir değişikliğe gidiyor. 1954'ten bu yana hızlı servis restoran (QSR) sektöründe hizmet veren marka, müşteri deneyiminin tüm detayları için tamamen yeni bir görsel kimlik tasarımı sunarak geleceğe yeni bir adım atmayı hedefliyor.
20 yıl önce restoranları dijitalleştirerek başlattığı ekosisteme sanal marketlerinin ardından mahalle esnafını da dahil ederek büyümeyi hedefleyen Yemeksepeti, “Aklındaysa Kapında” sloganıyla marka konumunu yeniledi.