Sahip olduğu çok sayıda dev markayla gıda ve içecek sektöründe global bir lider olan PepsiCo, üst üste 6. kez Avrupa’nın en iyi işveren markası ödülünün sahibi oldu.
Müşterilerinin hayatını kolaylaştıran yenilikler sunan Migros, bir ilki daha gerçekleştirdi. Müşterilerinin sofralarına her zaman sağlıklı, güvenli ve kaliteli ürünler ulaştıran Migros, Migros Ev Lezzetleri markasını kurdu. Migros müşterileri bundan sonra Türk sofralarının vazgeçilmez lezzetlerini dakikalar içerisinde sofralarına koyabilecek.
Sektörde bir ilki gerçekleştiren ve sağlıklı yemekleri BPA’sız özel ambalajlarda tüketici ile buluşturan Yayla, Türkiye sınırlarını aşarak Legurme markası ile dünyaya da açılıyor. Legurme, Avrupalı tüketicileri Türk mutfağının lezzetleriyle tanıştırırken, ambalajlarındaki kültürel dokunuşla ülkemizin tarihi ve doğal güzelliklerini sınır ötesine taşıyor.
Türkiye’nin önde gelen pide zincirlerinden Pidem, marka dönüşüm yolculuğuna tüm hızıyla başladı. Pidem Pazarlama Müdürü Göksu Şirin, “Türkiye’nin en yaygın pide zinciri olarak misafirlerimizi her restoranımızda en kaliteli malzemelerle hazırlanan, en lezzetli pidelerle buluşturarak lezzet yolculuğumuza aralıksız devam edeceğiz” dedi.
Yemeksepeti, marka ve pazarlama stratejilerini ileri taşıyacak stratejik atamalarla kadrosunu güçlendiriyor. 2023-2024 yıllarında göreve başlayan yeni liderler, Yemeksepeti'nin iletişim ve pazarlama stratejilerine taze bir soluk getirerek, şirketin marka imajını ve pazarlama performansını daha da güçlendirmek için çalışmalar yapacak.