Etiketler: meyed
Meyve suyunda yenilikçi ürünlerin geliştirilmesi için teknolojik yatırım şart
Sektörün temel meyvelerin işlenmesi konusunda modern ve gerekli donanıma sahip olduğunu belirten Meyve Suyu Endüstrisi Derneği (MEYED) Genel Sekreteri Ebru Akdağ, “Özel ve yeni ürünlerin üretimi için mevcut hatlara ilaveten teknolojik yatırımların yapılarak modifiye edilmesi gerekiyor” diyor.
Türkiye’de Sanayiye Yönelik Meyvecilik Gelişmeli
Ebru AKDAĞ – Genel Sekreter - Meyve Suyu Endüstrisi Derneğ (MEYED)
Meyve suyunda yenilikçi ürünler için teknolojik yatırım şart
Sektörün temel meyvelerin işlenmesi konusunda modern ve gerekli donanıma sahip olduğunu belirten Meyve Suyu Endüstrisi Derneği (MEYED) Genel Sekreteri Ebru Akdağ, “Özel ve yeni ürünlerin üretimi için mevcut hatlara ilaveten teknolojik yatırımların yapılarak modifiye edilmesi gerekiyor” diyor.
2012’de yaşanan daralma meyve suyuna da yansıdı
Gıdanın sadece bir ticari meta değil, aynı zamanda insan yaşamının en önemli ihtiyaçlarından biri oluşu, gıda sanayine stratejik bir anlam yüklemektedir.
Ayın Toplantısı: Meyve suyu sanayi nereye koşuyor?
Dergimizin Bilimsel Yayın Kurulu Başkanı Prof. Dr. Mehmet Pala yönetiminde gerçekleştirdiğimiz ve okuyucularımız tarafından beğeniyle takip edilen Ayın Toplantısı, 2 Nisan Salı günü Ambalaj Sanayicileri Derneği’nde yapıldı.
Sanayici meyve suyu tüketiminde %9’luk artış bekliyor
2012 yılında ilk defa Türkiye’de meyve suyu ve nektarı tüketiminde bir düşüş yaşandığını belirten Meyve Suyu Endüstrisi Derneği (MEYED) Genel Sekreteri Ebru Akdağ, sektörün bu yıl tekrar büyüme rakamlarına dönmesini ve tüketimde %9’luk büyüme beklediklerini kaydetti.
Türkiye meyve nektarını tercih ediyor
Türkiye'de yüzde 100 meyve suyu ve nektarının kişi başına yıllık tüketiminin ortalama 9 litre olduğu belirtildi.
Türkiye meyve suyu sektörü Avrupa’nın lokomatifi
Meyve Suyu Endüstrisi Derneği (MEYED) Genel Sekreteri Ebru Akdağ, Türk meyve suyu ürünlerinin gelişmiş pazarlarda kabul gördüğünü belirtiyor. Akdağ'ın değerlendirmeleri şöyle:
Meyve suyunun gündemi: Tüketimdeki azalışlar ve bilgi kirliliği
7.’si gerçekleştirilen Juiceful İstanbul Zirvesi’nde; tüketicilerin meyve suyu algısı, tüketimin artırılması, meyve suyu ve sağlık ilişkisi gibi güncel konular uzmanlar tarafından masaya yatırıldı.