Migros, 2023’ün ilk çeyreğine ilişkin finansal sonuçlarını açıkladı. Fiziki ve online mağazalarıyla beraber yaygınlığını genişleten Migros, rekabetçi fiyatları ve güçlenen bilançosuyla yatırımlarını ve pazar payını artırdı. Migros’un konsolide satışları yılın ilk 3 ayında 27,2 milyar TL’ye ulaştı. Sürdürülebilir büyüme stratejisi çerçevesinde, verimlilikten elde ettiği kaynakların da katkısıyla, yatırımlarına devam eden Migros, 2023 yılında 4 milyar TL yatırım yapmayı planlıyor.
Balparmak, arıların yarınları için Dünya Arı Günü’nü sahiplenerek arıların dünyamıza katkıları konusunda farkındalık yaratmaya devam ediyor. Arıların, doğanın sunduğu biyolojik çeşitliliğin ve sürekliliğin mimarlarından biri olduğunun altını çizen Balparmak Yönetim Kurulu Başkanı Özen Altıparmak, “Çiçekli bitkilerin ve ağaçların %80’i arıların taşıdığı polenler sayesinde çoğalıyor. Dünya tarımsal üretiminin en az üçte biri, arıların tozlaşma işlemi gerçekleştirmesi sayesinde elde ediliyor” dedi.
Kaliteli ve taze deniz ürünlerini yıl boyunca bol çeşit ve çok uygun fiyatlarla müşterilerine ulaştıran Migros, Karadeniz Bölgesi’nde Türk somonu hasadına başladı. Haziran ayı sonuna kadar denizdeki üretimini sürdürecek olan Migros, Türk somonunu taze ve donuk olarak yıl boyunca müşterilerine sunmaya devam edecek.
Deprem bölgesindeki üreticiye ses olmak ve üreticilerin pazara erişimini desteklemek amacıyla Güvenilir Ürün Platformu tarafından hayata geçirilen Üreten Yöre Üreten Türkiye projesinin ikinci buluşması Adıyaman’da gerçekleştirildi. Adıyaman Ticaret ve Sanayi Odası ve Sosyal Zincir iş birliğiyle düzenlenen buluşmada, yerel üreticilere Türkiye’nin önde gelen satış kanallarıyla buluşma imkanı sağlandı.
Bir tüketicinin paylaştığı küflü çikolatalara yanıt veren Patiswiss CEO'su Elif Aslı Yıldız Tunaoğlu, "Karşında biz ve dev Migros var" dedi. Tunaoğlu, paylaşımını silip yanlış anlaşıldığını söyledi.
Küflenmiş bir ürünü paylaşan müşterisini sosyal medya üzerinden tehdit eden Patiswiss CEO’su Elif Aslı Yıldız Tunaoğlu, istifa ettiğini açıkladı.