Nestlé Damak, herkesi #bidamakgüzellik yapmaya davet ettiği yeni reklam kampanyasını izleyicilerin beğenisine sundu.
Dünyanın lider gıda şirketlerinden Nestlé, COVID-19 aşısının bulunması ve geliştirilmesine yönelik araştırmalar yürüten, dünyanın saygın küresel oluşumu Salgın Hazırlık İnovasyonları Koalisyonu’na (CEPI), 1 milyon İsviçre frangı (yaklaşık 7 milyon TL) bağış yaptı.
Nestlé Türkiye İçecekler İş Birimi Genel Müdürü Pınar Öney Bilsel, Nestlé Global Dijital ve Sosyal Medya Hizmetleri Lideri olarak atandı. Nestlé Türkiye’de on üç yıldır görev yapan Bilsel, Temmuz ayından itibaren global yönetime katkıda bulunacak.
Nestlé Türkiye ve Millî Eğitim Bakanlığı iş birliğinde 8 yıldır yürütülen Sağlıklı Adımlar Projesi, 2020-2021 eğitim öğretim yılı ile birlikte yılda 100 bin çocuğa erişmeyi hedefliyor. Proje kapsamında bugüne kadar 17 ilde 172 okulda 117 bin öğrenciye, 234 bin aileye ve 4 bin öğretmene ulaşıldı.
Dünyanın önde gelen gıda şirketlerinden Nestlé, Amerika ve Almanya’daki tesislerinde TOMRA ayıklama teknolojilerini kullanıyor.