Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: nielsen

Doygun’dan 2012’de paketli ekmek pazarında hızlı büyüme



2012 yılının ilk 9 aylık bölümünde ambalajlı ekmek sektörü %24 büyürken kendilerinin ise %41’lik bir büyüme kaydettiğini belirten Doygun Ekmek Pazarlama Müdürü Burcu Özcan, bu yılın sonunda pazarda %70 oranında büyüme hedeflediklerini açıkladı.

Salgında yemek alışkanlıklarımızla fark attık



Karantina nedeniyle market zincirleri ve online alışveriş siteleri satışlarını katladı. Avrupa paket servisi tercih ederken, Türkler mutfaktan çıkmadı.
 

Pandemi gıda satışlarını artırdı



Araştırma şirketi Nielsen, tüm dünyayı etkisi altına alan Covid-19 pandemisi sürecinde ülkemizdeki tüketicilerin alışveriş tercihlerine ilişkin verileri paylaştı. Türkiye özelinde kategori detaylarını aktaran Nielsen Türkiye Genel Müdürü Didem Şekerel Erdoğan, pandeminin ilk 10 haftasında ciro artışı bakımından temel gıda, hijyen ve ev bakım kategorilerinin başı çektiğini belirtti.
 

CEO’lar LEAD Network etkinliğinde buluşuyor



A101, Migros, Boyner, Eczacıbaşı, Koton, GSK, Unilever gibi yerli ve çok uluslu şirketlerin yöneticilerinden oluşan LEAD Network Türkiye, perakende ve tüketim ürünleri sektöründeki yetenekli kadın işgücünü daha üst pozisyonlara taşımak amacıyla faaliyetlerine bir yenisini daha ekliyor. Nisan ayında LEAD to LEAD adını verdiği Mentorlük programının üçüncüsünü hayata geçiren LEAD Network Türkiye, şimdi de kurumsal üyelerinin CEO’larının katılacağı özel bir etkinlikle önyargıları tartışmaya açacak.
 

Tüketiciler onlineda büyük gramajlı ürünleri tercih ediyor 



Nielsen APAC EEMEA Türkiye Analitik Danışmanlık Kıdemli Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan ve Nielsen E-Ticaret Asya Lideri Ji Hyuk Park E-ticaret’in büyümesi ile alakalı araştırma sonuçlarını açıkladı.