2012 yılının ilk 9 aylık bölümünde ambalajlı ekmek sektörü %24 büyürken kendilerinin ise %41’lik bir büyüme kaydettiğini belirten Doygun Ekmek Pazarlama Müdürü Burcu Özcan, bu yılın sonunda pazarda %70 oranında büyüme hedeflediklerini açıkladı.
Karantina nedeniyle market zincirleri ve online alışveriş siteleri satışlarını katladı. Avrupa paket servisi tercih ederken, Türkler mutfaktan çıkmadı.
Araştırma şirketi Nielsen, tüm dünyayı etkisi altına alan Covid-19 pandemisi sürecinde ülkemizdeki tüketicilerin alışveriş tercihlerine ilişkin verileri paylaştı. Türkiye özelinde kategori detaylarını aktaran Nielsen Türkiye Genel Müdürü Didem Şekerel Erdoğan, pandeminin ilk 10 haftasında ciro artışı bakımından temel gıda, hijyen ve ev bakım kategorilerinin başı çektiğini belirtti.
A101, Migros, Boyner, Eczacıbaşı, Koton, GSK, Unilever gibi yerli ve çok uluslu şirketlerin yöneticilerinden oluşan LEAD Network Türkiye, perakende ve tüketim ürünleri sektöründeki yetenekli kadın işgücünü daha üst pozisyonlara taşımak amacıyla faaliyetlerine bir yenisini daha ekliyor. Nisan ayında LEAD to LEAD adını verdiği Mentorlük programının üçüncüsünü hayata geçiren LEAD Network Türkiye, şimdi de kurumsal üyelerinin CEO’larının katılacağı özel bir etkinlikle önyargıları tartışmaya açacak.
Nielsen APAC EEMEA Türkiye Analitik Danışmanlık Kıdemli Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan ve Nielsen E-Ticaret Asya Lideri Ji Hyuk Park E-ticaret’in büyümesi ile alakalı araştırma sonuçlarını açıkladı.