Meyve Suyu Endüstrisi Derneği tarafından düzenlenen ve endüstrinin en önemli yıllık buluşması olan Juiceful Istanbul Summit etkinliklerinin 9.su, Renaissance Istanbul Polat Bosphorus Hotel’de gerçekleşti. Etkinlikte ‘Meyve Suyu Yarar’ iletişim platformunun da ilk duyurusu gerçekleştirildi.
CNR Food İstanbul Fuarı, bu yıl etkinlikleriyle de dikkatleri üzerine çekti. ‘Pandemide Markalaşma’ konusunun ele alındığı panelde, pandemi sürecinde evinde kalan insanların tüketim alışkanlıklarının değiştiği belirtilirken, bu süreçte ağırlıklı olarak markalı ürünlerin tercih edildiğine dikkat çekildi. Markalı ürünlere olan yoğun ilgi patent başvuru sayısını rekor bir seviyeye taşırken, geçen yıl 110 bin adet olan patent başvuru sayısının bu yıl 160 bine ulaşacağı vurgulandı.
Düzce Üniversitesi Arıcılık Araştırma Geliştirme ve Uygulama Merkezi (DAGEM), Güvenilir Ürün Platformu, Türkiye Arı Yetiştiricileri Merkez Birliği (TAB) iş birliği ve BEE’O Propolis’in katkıları ile düzenlenen Bal Arısı Zehri Paneli online olarak gerçekleştirildi.
Global Marketing Summit 2022’de “Gıdanın Yarını ve Gıda İsrafında Markaların Rolü” panelinde konuşan Banvit BRF Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Yasemin Gürleroğlu; “Araştırmalarımız tüketicilerimizin %80’inin çevre dostu seçeneklere daha fazla öncelik verdiğini ve %60’ının da sürdürülebilirlik kavramına uygun davranmaya çalıştığını gösteriyor. Bu nedenle Banvit BRF olarak sürdürülebilirliği hem üretim hem de toplumsal yatırımlarımızın odağında görüyoruz” dedi.
Gıda ve tarım sektörünü bir araya getiren Güvenilir Ürün Zirvesi 16 Ekim’de İstanbul’da yapılıyor. Bu yıl zirve kapsamında yapılacak Kariyer Toplantıları’nda ise kariyerine yön vermek isteyenlere bulunmaz fırsatlar var.
Güvenilir Ürün Platformu tarafından 31. WorldFood İstanbul Fuarı kapsamında düzenlenen etkinlikte doğru bilinen yanlışlar masaya yatırıldı. Türkiye’nin dört bir yanından seçilen ve kırsal kalkınmaya katkı sağlayan kurumlara ise başarı ödülleri verildi.