Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: pazarlama

Pazarlama eksikliği meyve sektörünün belini büküyor


Yayın: 23-10-2012

Türkiye sahip olduğu iklim ve toprak özellikleri nedeniyle oldukça yüksek düzeyde meyve üretim potansiyeline sahip bir ülke. Buna rağmen ülkemizin meyve ihracat verileri ve yaş meyvenin üreticiye getirisi incelendiğinde beklenilen rakamlara ulaşmak mümkün olmuyor.

 

Alaçatı Muhallebicisi’nden genç girişimcilere eğitim desteği



Alaçatı Muhallebicisi yeme-içme sektöründe iş yapmak isteyen 20 genç girişimciye 160 saatlik uygulamalı eğitim vermeyi hedefliyor. 
 

Üretim 20 milyon ton azaldı çiftçi 500 milyon kaybetti


Yayın: 02-07-2020
Kategori: Gıda

Türkiye’de son 15 yılda rakı üretiminin 20 milyon ton azalması üzüm ve anason üreticilerinin gelir kaybına yol açtı. Son 15 yılda çiftçinin gelir kaybının 500 milyon lira olduğu tahmin ediliyor.

Dimes’te iki pazarlama müdürü ataması



İçecek şirketi vizyonu ve kategori genişletme stratejisi kapsamında organizasyonel yapısında da dokunuşlar gerçekleştiren Dimes’te, stratejileri doğrultusunda iki eş düzey Pazarlama Müdürü ataması gerçekleştirildi. Dimes bünyesinden iki kadın yönetici, Burcu Karadayı Gülşen ve Merve Keten, tüketici odaklı, kategori bazlı eş düzey görevlendirme ile Pazarlama Müdürü görevine getirildi.
 

MARKETERSTECH pazarlama profesyonellerinin yapay zeka destekli yol arkadaşı olacak


Yayın: 04-06-2021
Kategori: Gıda

Hızlı tüketim ürünleri odaklı pazarlama ve üst yönetim ekibini odağına alan B2B bir teknoloji girişimi olan Marketerstech, büyük veri içinde boğulan üst yönetim ve pazarlama profesyonellerine tek bir platformda bu veriyi yapay zeka ve makina öğrenmesiyle yorumlayıp, doğru karar vermelerinde bir yol arkadaşlığı yapma hedefiyle geçtiğimiz yıl kurularak faaliyetlerine başladı.  Şirketin CEO’su ve kurucu ortağı Soner Ergen, Marketerstech’in kuruluş öyküsünü, misyonunu ve pazarlama dinamiklerine yapacağı katkıyı www.gidateknolojisi.com.tr’ye anlattı.    
 

Teksüt’ten Almanya’ya lezzet çıkarması



Dünyanın en önemli yiyecek ve içecek fuarları arasında yer alan Anuga Fuarı “Geleceği Tadın” temasıyla Almanya’nın Köln kentinde gıda sektörü profesyonellerini bir araya getirdi. Teksüt, kalitesini ve lezzetini Avrupa ülkelerine taşımak amacıyla fuarda ziyaretçilerle buluştu.
 

Ürün geliştirme süreçlerinde yeni yaklaşımlar: Tüketici nörobilimi



Aromsa Teknik Satış Müdürü Dilek Altay, makalesinde tüketici nörobilimi ile gıda sanayi arasındaki ilişkiye değiniyor.

Ak Gıda-İçim Süt'e yeni pazarlama direktörü



Türkiye’nin farklı bölgelerinde 6 üretim tesisiyle sektöründe en fazla süt ve süt ürünleri üretimini yapan ve dünya süt endüstrisinin önde gelen şirketleri arasında yer alan Grup Lactalis çatısı altında faaliyet gösteren Ak Gıda-İçim Süt’ün pazarlama direktörlüğü görevine Ebru Üstün Utku atandı.

Yemeksepeti’nde pazarlama ve marka yönetimine stratejik atamalar



Yemeksepeti, marka ve pazarlama stratejilerini ileri taşıyacak stratejik atamalarla kadrosunu güçlendiriyor. 2023-2024 yıllarında göreve başlayan yeni liderler, Yemeksepeti'nin iletişim ve pazarlama stratejilerine taze bir soluk getirerek, şirketin marka imajını ve pazarlama performansını daha da güçlendirmek için çalışmalar yapacak. 

Ekici Peynir’in satış ve pazarlama operasyonunu Elçin Ekici Öztürk yönetecek 



Elçin Ekici Öztürk, Türkiye’nin önde gelen peynir markalarından Ekici Peynir’de satış ve pazarlamadan sorumlu genel müdür yardımcısı pozisyonuna getirildi.