Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: pazarlama

Danone Türkiye’nin pazarlama stratejisine Verda Duysak liderlik edecek



Dünyada 100 yılı aşkın, Türkiye’de ise 40 yıla yakın süredir mümkün olan en fazla sayıda insana gıda yoluyla sağlık ulaştırma misyonuyla yaşamın her evresinde tüketicileriyle buluşan Danone, üst düzey bir atamaya imza attı. Verda Duysak, Nisan 2024 itibariyle Danone Türkiye’nin faaliyet gösterdiği 3 farklı kategoride, 20’ye yakın yerli ve global markadan sorumlu yürütme kurulu üyesi ve CMO’su oldu.

Fersan’da üst düzey atama


Yayın: 24-05-2024
Kategori: Gıda

Avrupa’nın en büyük sos üreticilerinden Develey’in grup şirketlerinden biri olan Türkiye’nin ilk sirke üreticilerinden ve lider sirke markalarından Fersan’ın Türkiye ve global pazarlarda markalaşma ve büyüme vizyonu doğrultusunda yönetim kadrosunda pazarlama ve iletişim faaliyetlerine liderlik edecek yeni isim Besime Bakiler oldu. 

Mondelēz International Türkiye’de atama



Atıştırmalık sektörünün önde gelen şirketlerinden Mondelēz International’ın dünyadaki önemli pazarlarından biri olan Türkiye’nin modern ve e-ticaret kanalları satış liderliği görevine Filiz Baş Kutamış getirildi.

GCA’ya TİM İhracat Şampiyonlarında ikincilik ödülü



Türkiye’de cam ambalaj sektörünün öncülerinden olan GCA, Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin (TİM) açıkladığı ihracat şampiyonları listesinde cam ambalaj sektöründe, “En Fazla İhracat Gerçekleştiren Firma” kategorisinde ikincilik ödülünün sahibi oldu. 
 
* Bu haber Gıda Teknolojisi Dergisi'nin Temmuz - Ağustos 2024 sayısında yayımlanmıştır.

Kraft Heinz Türkiye’de üst düzey iki atama



Kraft Heinz Türkiye bünyesinde satış ve perakende operasyonlarının yönetimini deneyimli isim Nazmi Cihan Okudur devralırken, 2022 yılından bu yana bu görevi yöneten Emin Emre Çakır da Kraft Heinz Doğu Avrupa Satış Direktörü (Eastern Europe Head of Sales) olarak atandı.