PepsiCo, Levent Yüksel’i Türkiye operasyonuna Genel Müdür olarak atadı.
Mart 2016’dan bu yana dünyanın en önemli gıda ve içecek şirketlerinden biri olan PepsiCo’nun Türkiye’deki operasyonlarını yöneten Yüksel ile sektördeki çalışmalarını, ajandasında bulunan yeni projeleri ve iş dışındaki hayatını konuştuk.
Sahip olduğu çok sayıda dev markayla gıda ve içecek sektöründe global bir lider olan PepsiCo, üst üste 6. kez Avrupa’nın en iyi işveren markası ödülünün sahibi oldu.
Dünyanın lider yiyecek ve içecek şirketlerinden olan PepsiCo, Naturalis projesiyle Sürdürülebilir İş Ödülü’ne layık görüldü
Rapor daha sürdürülebilir bir gıda sisteminin oluşturulmasına ilişkin ilerlemeyi ön plana çıkarırken, PepsiCo güvenli suya erişim hedefine beş yıl erken ulaşarak. 2030 yılına kadar 100 milyon kişiye ulaşma gibi iddialı bir yeni hedef belirledi.
Dünyanın önde gelen yiyecek ve içecek şirketlerinden PepsiCo, Türkiye ev dışı tüketim kanalında önemli bir atama gerçekleştirdi. Gerçekleştirilen atama ile hızlı tüketim sektörünün tecrübeli isimlerinden Sami Tarablus, PepsiCo Türkiye’nin yeni Ev Dışı Tüketim Satış Direktörü olarak görev alacak.
PepsiCo Türkiye, pandemi sürecinde de daha sürdürülebilir bir gıda sistemi oluşturulmasını desteklemek amacıyla çiftçilerin desteklenmesinden e-ticarete dayalı yeni iş modellerine kadar birçok konuda yatırımlara devam ediyor. PepsiCo Türkiye Genel Müdürü Ece Aksel, toplam 6 üretim tesisinin yanı sıra satış ve pazarlama faaliyetleriyle 40 binden fazla kişiye istihdam sağladıklarını ifade etti.
PepsiCo, ikinci çeyrekte yaşanan küresel pandemiye rağmen atıştırmalık kategorisindeki başarılı performansının katkısıyla yılın ilk yarısında küresel satışlarını yüzde 3,3 oranında artırma başarısı gösterdi.
A101, Migros, Boyner, Eczacıbaşı, Koton, GSK, Unilever gibi yerli ve çok uluslu şirketlerin yöneticilerinden oluşan LEAD Network Türkiye, perakende ve tüketim ürünleri sektöründeki yetenekli kadın işgücünü daha üst pozisyonlara taşımak amacıyla faaliyetlerine bir yenisini daha ekliyor. Nisan ayında LEAD to LEAD adını verdiği Mentorlük programının üçüncüsünü hayata geçiren LEAD Network Türkiye, şimdi de kurumsal üyelerinin CEO’larının katılacağı özel bir etkinlikle önyargıları tartışmaya açacak.
SMARTIES Ödülleri’nde PepsiCo, içecek markalarıyla iki ödüle birden layık görüldü.