Bahçıvan Gıda, yenilenen web sitesiyle peynir severlerin yeni adresi olacak. Peynirle yapılan leziz tariflerden peynirin tarihine kadar birçok bilginin yer aldığı yeni web sitesi, kullanıcılara, son teknolojik alt yapısıyla da kolay ve hızlı bir kullanım sağlıyor.
Türkiye’nin önde gelen peynir markalarından Muratbey, ülke ekonomisine olan katkısını her geçen gün artırıyor. İnovasyon ve kaliteyi odak noktasına alan Muratbey son 3 ayda Çin, Azerbaycan, İsveç ve Kosova’yı da ihracat ağına kattı.
Muratbey, Türk toplumundaki D vitamini eksikliğine ayna tutacak bir araştırmaya imza attı. Üniversitelerle işbirliği içinde yapılan araştırma, özellikle kadınlarda ve gençlerde D vitamini eksikliğinin korkutucu ve “acil önlem alınması gereken” boyutlarda olduğunu gösterdi.
Muratbey, Türkiye'nin markalaşma programında Turquality® seviyesine yükseldi. Muratbey Yönetim Kurulu Başkanı Necmi Erol, “Muratbey olarak, Türk ekonomisine ve katma değerli ürün ihracatına sağladığımız destek her geçen gün artarak devam ederken bu program sayesinde uluslararası alanda rekabet gücümüzü çok daha iyi yerlere taşıyacak olan birçok kazanımı elde etmiş olacağız” dedi.
Önümüzdeki 5 yıllık dönemde ihracatın ciro içindeki payını yüzde 40’a çıkarmayı hedeflediklerini söyleyen Muratbey Yönetim Kurulu Başkanı Necmi Erol “İnovatif ürünlerimizle bulunduğumuz pazarlara yenilikler sunmaya devam ediyoruz. Bugün Türkiye’den Almanya’ya yapılan peynir ihracatının yaklaşık % 70’ini tek başına yapıyor olmamız, Muratbey’in ihracattaki başarısının en belirgin kanıtlarından bir tanesi” dedi.
Avrupa’daki önemli şef ve gurmeleri bir araya getiren Uluslararası Lezzet Enstitüsü “2022 Tadım Değerlendirmesi” sonrasında Teksüt’ün üç farklı peynirine, ‘Superior Taste Award’, (Üstün Lezzet Ödülü) verdi. Teksüt Krem Peynir 2019 yılında aldığı ödülü ikinci kez kazanırken, Teksüt Süzme Beyaz Peynir ve Teksüt Tam Yağlı Taze Kaşar da ilk kez Lezzet Ödülü’ne layık bulunarak Teksüt’ün lezzet ve üretim kalitesi de Avrupalı gurmeler tarafından tescil edildi.
La vache qui rit, Karper, Kiri, Babybel, Boursin gibi markaları bünyesinde bulunduran BEL Group Türkiye’den Asya Pasifik bölgesine üst düzey bir atama gerçekleşti. Bel Group Türkiye’de son olarak Türkiye’nin yanı sıra Malta, Kıbrıs ve İsrail/Filistin marketlerinden sorumlu olan Aytekin Yıldız, 1 Temmuz 2022 tarihi itibariyle Bel Group Japonya’ya Asya Pasifik Bölge CEO’su olarak atandı.
Dünyanın önde gelen makine firmalarının ürünlerini Türk gıda sanayicilerinin hizmetine sunan Erkaya, güvenilir ve kaliteli gıda üretimine katkı yapıyor.