Yıldız Holding, atıştırmalık kategorisindeki varlıklarını Pladis bünyesinde toplama stratejisi kapsamında 102.6 milyon adet Ülker Bisküvi hissesini 2 milyar lira karşılığında Pladis'e sattı. Son satışla birlikte Pladis'teki Ülker Bisküvi payları yüzde 51'e çıktı.
Raporda, Yıldız Holding bünyesindeki sekiz şirketin üretimden tedarik zincirine kadar tüm süreçlerde izlediği sürdürülebilirlik yöntemleri ve gelecek yıllardaki hedeflerine yer verildi.
Yıldız Holding'in verimlilik temelli en iyi iş uygulamalarını seçtiği "Senenin Yıldızları 2019"da ödüller 12. kez sahiplerini buldu. Senenin Yıldızları 2019’a Yıldız Holding’e ait şirketlerden 9 farklı kategoride 174 proje gönderildi. Hayata geçirilen inovatif ve verimlilik artıran projelerle Holding genelinde 1.4 milyar TL’lik maliyet avantajı ve büyümeye katkı sağlandı.
Yıldız Holding, Murat Ülker’in zincir marketlerdeki fiyat tartışmalarıyla ilgili değerlendirmesine ilişkin yeni bir açıklama yaptı.
Türkiye’nin önde gelen gıda şirketlerinden Ülker’de önemli bir görev değişimi yaşandı. Son iki yıldır Ülker Bisküvi İş Birimi Pazarlama Direktörlüğü görevini yürüten Mustafa Kabakçı, Ülker CMO’su olarak atandı. Kabakçı, Ülker markasının yanı sıra Godiva’nın market serisi ve McVitie’s markalarının pazarlama stratejilerinin oluşturulmasından ve uygulanmasından sorumlu olacak. Ülker bünyesinde 18 yıldır önemli başarılara imza atan ve son 3 yıldır Ülker CMO’su olarak görev yapan Aslı Özen Turhan ise pladis’in Birleşik Krallık ve İrlanda’dan sorumlu CMO’su olarak görev yapacak.