Etiketler: saray
Saray’dan yeni bir tat
Pazarda 400’den fazla ürün çeşidi ile yer alan ve her geçen gün ürün çeşidini zenginleştiren Saray, Tatpare markası ile baton keklerde yeni bir tat olan kakaolu ürününü tüketicilerin beğenisine sundu.
Türkiye 3,1 milyar dolarlık şeker ve çikolata tüketiyor
Son yıllarda yüzde 10'luk büyüme yakalayan şekerleme ve çikolata pazarı Türkiye'de 3,1 milyar dolarlık ciroya ulaştı. Şeker ve çikolata tüketimin üçte biri Ramazan Bayramı ve Kurban Bayramı'nda gerçekleşirken, bu dönemde Türkiye'de kişi başı ortalama 1 kilogram çikolata ve şeker tüketiliyor.
Yılbaşı çikolataları Saray'dan
Bisküvi ve çikolata sektörünün önde gelen markalarından Saray ile yılbaşında da ağızları tatlandırın.
Saray’ın yeni ürünü HOLEY
Gıda sektöründe400’den fazla ürün çeşidi ile yer alan ve her geçen gün ürün çeşidini zenginleştiren Saray, yeni ürünü Holey’i tüketicilerin beğenisine sundu.
Saray Bisküvi INOSUIT’te
Saray Bisküvi, Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin önderliğinde düzenlenen; firmaların inovasyon performansının katma değer yaratır hale getirilmesi ve ihracatın artırılması için başlatılan INOSUIT-İnovasyon Odaklı Mentörlük Projesi'ne seçilen sayılı firmalar arasında yerini aldı.