Türkiye’nin dondurulmuş gıda ve margarin pazarının lider şirketlerinden Kerevitaş, 2019 yılı finansal sonuçlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu'na açıkladı. Buna göre, şirketin 2019 yılı konsolide cirosu, %3 oranında artışla 2,5 milyar TL olarak gerçekleşti. FAVÖK ise 379,3 milyon TL oldu.
Dondurulmuş gıda sektörünün önde gelen markalarından SuperFresh sektöründe bir ilki gerçekleştirerek, ürünlerinin tarladan başlayan ve tabaklara ulaşan yolculuğunu ve üretim sürecine ilişkin tüm ayrıntıları ‘SuperFresh Bi’ Yolculuk’ isimli yeni iletişim kampanyasıyla tüketicilerle buluşturdu. Türkiye’nin sevilen şeflerinden Refika Birgül’ün yer aldığı kampanyada hasat, teknoloji, güven, çeşitlilik ve lezzet başlıklarında SuperFresh ürünlerine dair merak edilen tüm sorulara yanıt veriliyor.
Dondurulmuş gıda, konserve ve margarin sektörlerinin önemli oyuncularından Kerevitaş, 2022 yılında konsolide cirosunu yüzde 153 artışla 12,3 milyar TL’ye yükseltti. Kerevitaş yurt dışı pazar payını da büyüterek ihracatını yüzde 111 ile rekor bir düzeyde artırdı.
Türkiye’nin taze dondurulmuş gıda ve yağ pazarının önemli kuruluşlarından Kerevitaş çatısı altında faaliyet gösteren Bizim Yağ ve SuperFresh herkes için erişilebilir markalar olma hedefiyle yeni bir iş birliğine adım attı. Bizim Yağ’ın en sevilen tarifleri ve SuperFresh’in ürün içerikleriyle pişirme yöntemleri BlindLook uygulaması üzerinden görme engellilerin erişimine sunuldu.
Türkiye’nin önde gelen dondurulmuş gıda markalarından SuperFresh’in, tarımda fırsat eşitliğini sağlamak ve kadın iş gücünü görünür kılmak amacıyla yürüttüğü “Tarımın Kadın Yıldızları” projesi, Sustainable Brands Türkiye 2024 etkinliğinde ele alındı. Kerevitaş CEO’su Mert Altınkılınç, "2022'de başlattığımız bu projeyle kadın çiftçilerimizi destekliyoruz. 3 yılda 0 artış hedeflediğimiz kadın çiftçi oranına 1 yılda ulaştık. Kadın çiftçilerimize onarıcı tarım odağında yapay zeka, finansal ve ekolojik okuryazarlık ile girişimcilik eğitimleri veriyoruz" dedi.
Türkiye’de dondurulmuş gıda ve yağ sektörünün öne gelen şirketlerinden Kerevitaş’ın, 2024’ün ilk yarısındaki cirosu 10,8 milyar TL olarak gerçekleşti. Şirketin ilk 6 aylık dönemde brüt karı ise 132,5 milyon TL artarak 2,3 milyar TL oldu. Kerevitaş, bu dönemde gerçekleşen 1 milyar TL’lik ihracat rakamıyla güçlü pozisyonunu koruyarak ülke ekonomisine katkı sunmaya devam etti.
SuperFresh, MediaCat Dergisi’nin Ipsos iş birliğiyle gerçekleştirdiği, “Türkiye'nin Lovemark’ları 2024”araştırmasında, “dondurulmuş gıda” kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçildi. Kerevitaş CMO’su Gülizar Öcal Doğan, SuperFresh’in sürekli inovasyon stratejisi, sürdürülebilir iletişim ve geniş bulunurluk ağı ile ulaşılabilir marka konumlandırmasının bu başarıda büyük rol oynadığının altını çizdi.