Türkiye’de bayi ağını genişleterek ve e-ticaret platformlarını kullanarak yaygınlığını artıran Teksüt, katıldığı yurtdışı fuarlar ve pazarlama çalışmaları ile ürün gönderdiği ülke sayısını 39’a çıkardı. Teksüt Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mert Özmen, dünyada peynir denince ilk akla gelen ülkelerden Fransa’da, Teksüt olarak bulunmaktan dünya gıda sektörüne yön veren Paris SIAL fuarında ödüllü Teksüt ürünleriyle yer almaktan gurur duyduklarını belirtti.
Türkiye’nin en köklü süt ve süt ürünleri markalarından Teksüt, süt keyfinden vazgeçemeyenler için yeni ürünü Teksüt Laktozsuz Süt’ü satışa sundu. Besin değeri olarak normal süt ile aynı değerlere sahip olan ve 1 litrelik ambalajında raflarda yerini alan laktozsuz süt; herkes için hafif, keyifli ve sindirimi kolay bir ürün olarak ön plana çıkıyor.
Süt ve peynir çeşitlerini farklı ülkelere gönderen Teksüt, ihracat çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Dünyada 43 ülkeye ihracat yapan firma, 2021 yılından beri Çin’e ürünlerini gönderiyor. Teksüt Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mert Özmen, "Çin pazarında peynir ile başladığımız yolculuğa süt ve diğer ürünlerimizi de eklemeyi hedefliyoruz" diyor.
Süt ve süt ürünleri sektörünün önemli oyuncularından Teksüt'ün, Antep peyniri adıyla piyasaya sürdüğü ürünün taklit olduğu ortaya çıktı. Firmaya, söz konusu ürünün coğrafi işaret tesciline uygun üretmediği ve yanıltıcı tanıtım yaptığı gerekçesiyle 600 bin lira ceza verildi.