Esin Pala
Solutions Istanbul Ajans Başkanı
www.solutionsistanbul.com
Şekerleme endüstrisi, çok sayıda etkin oyuncusuyla tüm dünyada son derece gelişmiş bir sektörel yapı oluşturuyor. Şekerleme ürünleri, makul fiyatlı lüks ürünler olarak algılandığı için ekonomik sıkıntı zamanlarında bile doğası gereği rağbet görmeye devam ediyor.
Karma Grup tarafından 25 Ocak Cuma günü organize edilen Tüketici Trendleri Kalite Atölyesi’ne gıda sektörünün kalite yöneticileri katıldı.
Avrupa ve ABD’de sektörel trend araştırmaları her yılın başlarında ilgili sektör kuruluşları tarafından hazırlanıp yayımlanır. Unlu mamuller ve pastacılık alanlarını konu alan son analizleri de dosya konumuz kapsamında sizler için derledik. “British Baker”, “Mintel”, “The Bread Barometer” gibi kaynaklarda yer alan değerlendirmelere göre 2019, sebzeli ekmeklerin ve etnik lezzetlerin yılı olacak.
Ceyda Çelik
Aromsa Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü
Dilek Kaya Sarıgül - Döhler Türkiye Uygulama Laboratuvarları Müdürü &
Mert Alkış - Döhler Türkiye Satış Müdürü
Dilek Altay
Aromsa Teknik Satış Müdürü
Yemeksepeti Banabi, 2020 yılında 24 ilden verilen market siparişlerini inceledi ve kullanıcıların alışveriş alışkanlıkları ile ilgili birçok ilginç detayı ortaya koydu.
Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, çalışanların yemek kartı harcamalarını analiz ederek 2020 yılının yeme – içme tercihlerini açıkladı. Çalışanlar bu yıl da yemek tercihlerini kebaptan yana kullanırken, uzaktan çalışmanın da etkisiyle kahvaltı ve öğle yemeği saatleri pandemi öncesine göre 1 saat ötelendi.
Trendyol Yemek ile Atakaş Hatayspor’un destekçisi oldu. Anlaşma, Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Mehmet Büyükekşi’nin şahitliğinde imzalandı. Trendyol’un ülke sporuna verdiği önemi belirten Büyükekşi, “Trendyol gibi ülkemizin önemli bir markasının desteği bizim için çok saygıdeğer” dedi.