Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: uludağ

Uludağ ihracatta Ortadoğu ve Afrika’ya yoğunlaşacak


Yayın: 09-11-2012

Maden suyu kaynağının işletme ruhsatının alınmasının 100. yılını kutlayan Uludağ İçecek, ihracatta da hızlı koşuyor. Günümüzde 40 ülkeye ürün satan Uludağ, Irak başta olmak üzere Ortadoğu ve Afrika ülkelerine odaklanacak.


Mehmet Erbak: Son nefesimi maden suyu fabrikamızda vermek istiyorum



Efsane Uludağ Gazozu’nun üreticisi olan Uludağ İçecek A.Ş.’nin Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Erbak, çocukluğunun şeker çuvalları ve gazoz şişeleri arasında oynayarak geçtiğini, kamyon kasalarından inmediğini belirterek, "Bu yüzden hep söyledim ve söylemeye devam edeceğim: Allah canımı maden suyu fabrikamızda alsın. Orada son nefesimi vereyim” diyor.
 

Yazın en çok dondurma seviyoruz



"Summer Hits 2016: Yazın Sevilen Markaları” araştırmasına göre, yazın en sevilen markası Algida (%32) olurken, bu markayı sırasıyla Coco Cola (%20) ve Ülker (%7) takip ediyor.
 

Erikli İyilik Fabrikası 2 bin öğrenciyi ağırladı 



Erikli’nin Uludağ’ın zirvesinden başlayan hikâyesini Erikli sincabı anlatıyor
Erikli İyilik Fabrikası, 2 bin öğrenciyi ağırladı.

ULUDAĞ, içecekte Türkiye’nin sağlık markası olmayı hedefliyor



7 kategori, 13 alt marka, 55 farklı ürün ve 112 farklı ambalaj ile iç ve dış pazarlarda faaliyet gösterdiklerini belirten Uludağ İçecek AR-GE Müdürü Tuğba Şimşek, “Son dönemde Zencefilli Efsane Gazoz, Meyvelim Greyfurt, Greyfurtlu Frutti Extra ve sıfır şeker, sıfır kalorili Tonik ürünlerimizi ekledik. Yatırımları ve kapsamlı AR-GE çalışmalarımızı Uludağ’ı Türkiye’nin içecekte sağlık markası haline getirmek için gerçekleştiriyoruz” diyor.
 

Uludağ İçecek AR-GE Müdürü Tuğba Şimşek: Pandemi tüketicileri ambalajlı içeceklere yönlendiriyor



Covid-19 salgınıyla birlikte ambalajlı ve güvenilir markalara talebin arttığına dikkat çeken Uludağ İçecek AR-GE Müdürü Tuğba Şimşek, “Güvenli içecek ve hijyen şartları bu dönemde tüketicilerin kafe ve restoranlarda aradığı ilk özellik. Artık bir kafeye veya restorana gittiğinde tüketici açık limonatayı bardaktan içmek istemiyor. Kapalı içeceğin gözünün önünde açılmasını hatta kendisinin açmasını tercih ediyor” diyor.”