Etiketler: yiyecek
NielsenIQ: Ramazan’da yiyecek ve içecek satışları %20 artacak
Dünyanın önde gelen pazar araştırma şirketlerinden NielsenIQ, hızlı tüketim ürünlerindeki büyümenin Ramazan ayında süreceğini öngörüyor. Restoran ve toplu organizasyonlardaki kısıtlamaların pandemi nedeniyle sürmesi, hızlı tüketim ürünlerindeki büyümenin ev içi tüketim odaklı olarak devam edeceğini gösteriyor.
PepsiCo ve GreenDot Group’dan plastik atıkların geri dönüştürülmesine yönelik iş birliği
Dünyanın önde gelen gıda ve içecek şirketlerinden PepsiCo ve mekanik ve kimyasal olarak plastiğin geri dönüştürülebilirliği için kapsamlı çözümler sunan kuruluşlardan GreenDot Group, yiyecek ambalajlarındaki plastik atıkların geri dönüştürülmesine yönelik çığır açan bir anlaşma imzaladı.