Merkez, Ferrero inovasyonunun Asya merkezi olarak çalışacak.
“Bi’ dene bence!” sloganıyla öne çıkan filmlerde Birsel, 0 Belçika çikolatasıyla kaplı Golf Bravo dondurmaları hakkındaki görüşlerini tüketiciyle paylaşıyor.
Dergimizin bu ayki sayısındaki Portre bölümünde Şölen CEO’su Elif Çoban’a misafir olduk. Güçlü rakipleri rağmen Şölen’i sektörünün lider markalarından biri yapan Çoban ile başarı hikayesini, kadı yönetici olmanın avantajlarını ve geleceğe dar hedeflerini konuştuk.
Nestlé Türkiye Çikolata ve Şekerleme Genel Müdürlüğü görevine Özgür Karakaş atandı.
2016 yılında 4,5 milyar TL’Iik hacme ulaşan şekerli ve çikolatalı mamuller sektörünün bu yıl yüzde 10 büyümesi bekleniyor. Sektör, geçen yıl 2,2 milyar dolar olan ihracatını da bu yıl 2,7 milyar dolara çıkarmayı hedefliyor.
Nestlé Damak, herkesi #bidamakgüzellik yapmaya davet ettiği yeni reklam kampanyasını izleyicilerin beğenisine sundu.
Mondelēz International Türkiye’de yeni bir atama daha gerçekleşti. 165 ülkede neşeli ve lezzetli anlar yaratan Mondelēz International’ın, Türkiye Satış Distribütör Operasyonları Müdürlüğü görevine Tansel Tunca atandı.
Milka, Türkiye’deki 25. yılında çikolata severleri Dark Milk serisiyle buluşturdu. Yeni ürün, yüzde 40 kakaolu, bademli ve ahududulu olmak üzere üç farklı lezzeti ile piyasaya sunuldu.
Gerçekleştirdikleri AR-GE çalışmalarıyla daha doğal ve uzun ömürlü ürünler üretmeyi hedeflediklerini açıklayan Koska Helvacısı Mahir Gıda Yönetim Kurulu Üyesi & AR-GE ve Üretim Yöneticisi Adil Dindar, “Şekere özdeş ürünler kullanarak üretilecek bir ürün yelpazesi hazırlığındayız. Ayrıca diyet kurabiye ve pasta çeşitlerine yönelik AR-GE çalışmalarımız devam ediyor” diye konuşuyor.
Dilek ALTAY
Aromsa A.Ş. Teknik Satış Müdürü