Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: çikolata

Robertet aromalarıyla gıda sektörüne katma değer yaratıyoruz



Aroma sektörünün talep ve ihtiyaçlarına hizmet vermek üzere kurulmuş olan Naturarom Aroma ve Gıda Sanai A.Ş., 2017 yılından itibaren sektörün önde gelen firmalarından Fransız Robertet’in Türkiye distribütörlüğünü yapıyor. Robertet’in global tecrübesi sayesinde dünyadaki yeni sektörel gelişmeleri müşterileriyle zamanında paylaşarak ürünlerine değer katmalarına yardımcı olduklarını belirten Naturarom Firma Ortağı Önder Bilgiç ile gıda üreticilerine sundukları ürünleri ve geleceğe dönük hedeflerini konuştuk.
 

Mondelēz International Türkiye’den Amerika’ya yılın ilk ihracatı



Mondelēz International’ın ihracat üssü Türkiye, bu yılın ilk ihracatını dünyanın önde gelen pazarı Amerika’ya yaptı. Mondelēz International Türkiye, Gebze fabrikasında üretilen Sour Patch Kids ve Swedish Fish markaları ile Amerika’ya 200 ton ürün ihraç etti.
 

Yıldız Holding ilk sürdürülebilirlik raporunu yayımladı



Raporda, Yıldız Holding bünyesindeki sekiz şirketin üretimden tedarik zincirine kadar tüm süreçlerde izlediği sürdürülebilirlik yöntemleri ve gelecek yıllardaki hedeflerine yer verildi.
 

Kişi başına 4,6 kg çikolata ve şekerli ürün tüketiyoruz



Türkiye’de kişi başına 3.1 kg çikolata ve 1.5 kg şekerleme tüketilirken, tüketiciler en çok sütlü çikolatayı tercih ediyor. Son yıllarda bitter çikolataya olan talepte de artış söz konusu.
 

Nestlé Türkiye yıl sonunda ihracatını ikiye katlayacak



Çikolata ve şekerli ürünler kategorisinde ihracatını geçtiğimiz yıl 3 katına çıkaran Nestlé Türkiye, bu yıl sonunda ise 2 kat artış hedefliyor.
 

Barentz’in temel hedefi müşterilerine kaliteli gıda bileşeni çözümleri sunmak



Dünyanın önemli gıda bileşenleri dağıtıcılarından Barentz’in en önemli hedefinin dünya üzerindeki bütün müşterilerine daha iyi gıda bileşeni çözümleri sunabilmek olduğunu belirten şirketin Türkiye Ülke Müdürü Emrah Özyağcılar, “Bu yüzden ürün portföyümüz dünyaca ünlü üreticilerin en üst kalite gıda bileşenlerinden oluşuyor” diyor. 
 

2020’de balda tağşişle mücadelede önemli gelişmeler bekliyoruz



Özen Altıparmak
Arı Ürünleri İle Sağlıklı Yaşam Platformu Derneği (BALDER) Yönetim Kurulu Başkanı
 

Türk süt ürünlerinin Çin pazarındaki şansı ne?



Dünyanın en kalabalık ülkesi olan ve yılda yaklaşık 6 milyar dolarlık süt ve süt ürünleri ithal eden Çin pazarının açılmasıyla Türk süt ve süt ürünleri ihracatçıları bu ülkede kalıcı olmak istiyor. Peki bu gelişme sektöre nasıl yansıyacak, Türk süt ürünleri ihracatçılarının bu pazarda başarılı olması için ne yapması gerekiyor? Haberimizde derlemeye çalıştık.
 

Ülker’den Kurban Bayramı'na yeni ürünler



Her bayramda mutlu anlara eşlik etmeyi amaçlayan Ülker, aralarında Ülker Select, Laviva ve Caramio’nun mini çeşitlerinin de bulunduğu çikolata ve şekerlemede 52 ürünüyle tüm satış noktalarında ve online alışveriş sitelerinde yerini aldı.
 

Çikolata araştırması: Haftada bir kez yemek kalbi koruyor



ABD'de yapılan bir araştırma, haftada bir kez çikolata yemenin kalp damar sağlığını koruduğunu ortaya koydu.