Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: çikolata

Ülker Bisküvi’den 2021’de 291 milyon dolar ihracat



Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor.  2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. 
 

Şölen’den 500 çocuğun eğitimine destek



Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerini uzun yıllardır eğitim alanına odakladıklarının altını çizen Şölen CEO’su Elif Çoban, bu çalışmaları İyilik Şöleni marka çatısı altında birleştirerek daha da büyütme kararı aldıklarını belirterek, “Büyüklere bayram çocuklara gelecek” sloganıyla Ramazan ve Kurban Bayramları süresince TEGV işbirliği ile yapacakları bağış kampanyasıyla toplam 500 çocuğun eğitim masraflarını karşılayacaklarını söyledi. 
 

Kahve Dünyası çikolata tüketim araştırmasını açıkladı: Çikolatada favorimiz sütlü



Kahve Dünyası “Çikolatayı ne kadar tüketiyoruz? Ne zaman çikolata yemeye ihtiyaç duyuyoruz? En çok hangi çeşidini tercih ediyoruz?” gibi sorulara yanıt bulmak için bir araştırma yaptı. Araştırmaya katılanların yüzde 65’i her zaman çikolata yediğini, yüzde 99,5’i ise çikolata yemenin kendilerini mutlu ettiğini söyledi.
 

Şölen’in yeni CEO’su Erdoğan Çoban oldu



Şölen’de 2010 yılında kurumsallaşma çalışmalarının ardından göreve getirilen ve 12 yıldır bu pozisyonda bulunan Elif Çoban, koltuğunu Erdoğan Çoban’a devretti. Elif Çoban’ın CEO olarak yönetimde olduğu dönemde her yıl çift haneli rakamlarda büyüme başarısını gösteren Şölen, dünyaca tanınan global markalarının yanı sıra ihracatı, ileri teknoloji yatırımları ve sağladığı istihdamla Türkiye’nin önemli markaları arasında yer alıyor.
 

Mondelez International Türkiye 2023’ün ilk ihracatını gerçekleştirdi  



Mondelēz International’ın önde gelen ülkelerinden biri olan Türkiye, yılın ilk ihracatını gerçekleştirdi. Şirket 2023 yılında tonajını yaklaşık iki kat artırarak, Gebze fabrikasında üretilen bin 542 ton sakız ve şekerlemeyi yılın ilk günlerinde 13 ülkeye ihraç etti.  

Deprem bölgesinde tarımsal üretimin sürdürülebilirliği için güçlerini birleştirdiler



Depremden etkilenen illerde tarımsal üretimin sürdürülebilirliği için güçlerini birleştiren Güvenilir Ürün Platformu ve Gıda Perakendecileri Derneği bölgede hasat ve ekim çalışmaları başlattı. Haydi Türkiye Şimdi Hasat Zamanı isimli projeyle üretimin sürmesi ve ürünlerin perakende marketler kanalıyla tüketici ile buluşması amaçlanıyor.

Bakery Plus, 27 Nisan Perşembe günü başlıyor



5. Ekmek, Pasta Makineleri, Dondurma, Çikolata ve Teknolojileri Fuarı – Bakery Plus, 27-30 Nisan tarihleri arasında ATO Congresium Kongre ve Sergi Merkezi’nde kapılarını açıyor. 4 yıl aradan sonra lezzet teknolojilerinin başkentte bir araya geleceği uluslararası fuar; unlu mamuller ve pastacılık sektöründen işletmeler başta olmak 20 binin üzerinde ziyaretçinin yatırım süreçlerine yön verecek bir buluşma olacak.

Barry Callebaut, sürdürülebilirlik hedeflerinde vites yükseltti



Dünyanın önemli yüksek kaliteli çikolata ve kakao ürünleri üreticilerinden biri olan Barry Callebaut, sürdürülebilir çikolata üretimine yönelik aksiyon ve hedeflerini içeren “Forever Chocolate” planını, 2025 yılı sonrasını da kapsayan yeni ek hedeflerle güncelledi. Buna göre Grup, 2030’a kadar çiftçi desteğini artırmayı, tüm ürünlerinde sürdürülebilir kaynaklar ile üretim yapmayı, çocuk işçiliğini önlemeye yönelik çabalarını genişletmeyi ve 2050 yılına kadar net sıfır bir şirket olmayı hedefliyor.

Nestlé’nin tercihi TOMRA ayıklama teknolojileri



Dünyanın önde gelen gıda şirketlerinden Nestlé, Amerika ve Almanya’daki tesislerinde TOMRA ayıklama teknolojilerini kullanıyor.

F İstanbul, gıda sektöründen 15 bin profesyoneli ağırlayacak



İlki geçtiğimiz yıl yapılan F İstanbul Gıda İhracat Fuarı’nın ikincisi, 12-14 Temmuz 2023 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi Yeşilköy’de gerçekleştirilecek. Gıda sektöründeki son iş fırsatlarını, sektörün önde gelen firmalarını ve iş insanlarını bir araya getirmeye hazırlanan fuar, gıda sektöründeki en son trendlerin sergilendiği, yeni ürünlerin tanıtıldığı ve iş birliği olanaklarının keşfedildiği zengin bir deneyim sunmayı hedefliyor.