Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: özsüt

Özsüt’ün kış menüsü lezzet avcılarının huzurunda


Yayın: 07-11-2012
Kategori: Rafa Çıkanlar

Mevsim trendlerinin tadı damaklarda yer edecek


Özsüt 42 yıl aradan sonra yeniden yoğurt üretecek



Özsüt, 1970’te üretimine son verdiği tam yağlı geleneksel yoğurdu haziran ayı itibariyle yeniden üretmeye hazırlanıyor. Başlangıç aşamasında günlük 12 ton üretilecek yoğurdu tek gramajda ve bir çeşit olarak pazara sunmayı planladıklarını söyleyen Özsüt Genel Müdürü Yıldırım Çullu, “Yeni yoğurdumuzla belirli, özel ve seçici bir hedef kitleye hitap etmeyi amaçlıyoruz” dedi. 


Özsüt’ün yıllık pasta satış cirosu 60 milyon lirayı aştı



Kuruluşunun 75. yılını kutlayan Özsüt, günlük 35 bin adetlik pasta üretimi ve 60 milyon TL’yi aşan yıllık satış rakamlarıyla pastacılıktaki iddiasını ortaya koyuyor. Tüketicilerinin nezdinde Türkiye’nin pastacısı olduklarını söyleyen Özsüt Genel Müdürü Yıldırım Çullu, günümüzde pastacılığın bir sanat haline geldiğini belirterek gerçekleştirdikleri AR-GE çalışmalarıyla pastacılığın trendlerini belirlediklerini vurguladı. 

Özsüt dünyaya açılıyor



İzmir markası olarak çıktıkları yolda Türkiye’nin markası olarak ilerlemekten gurur duyduklarını söyleyen Özsüt Genel Müdürü Güçlü Şeneler, “Şu anda yurt dışında Azerbaycan’daki üç mağazamız ile hizmet veriyoruz. Hedefimiz, 2023 yılında en az 10 ülkeye ulaşmak” diye konuştu.

Özsüt’ten online sipariş sistemi



Özsüt, lezzet severlerin ürünlerine diledikleri anda, istedikleri yerden ulaşabilmeleri için Online Sipariş Sistemi’ni hizmete soktu. İlk etapta İzmir’deki 10 mağaza aracılığıyla hizmet sunacak olan sistem, zaman içinde tüm Türkiye’de yaygınlaşacak. 
 

Özsüt Genel Müdürü Latif Aral: Maliyetler yüzde 55 arttı, müşteriye yansıtamıyoruz



Gıdada maliyet artışları şirketleri zorluyor. Türkiye’nin yeme içmede önemli zincirlerinden Özsüt’ün Genel Müdürü Latif Aral, hazirandaki normalleşmeden sonra hızlı bir toparlanma yaşadıklarını ancak maliyet artışlarını ürünlerine yansıtamadıklarını belirtti. 
 

Özsüt’ten yatırımcı dostu yeni marka: Bonton


Yayın: 01-08-2022
Kategori: Gıda

Türkiye’nin önemli kafe restoran zincirlerinden Özsüt, yeni konsepti Bonton’u hayata geçirdi. Günlük yaşantının temposuna uygun zengin ürün gamı ve al götür konseptiyle tasarlanan Bonton, küçük metrekareye sahip alanı ve daha az personel ihtiyacıyla tamamen yatırımcı dostu bir marka olarak konumlanıyor. 
 

Özsüt’ten ev yapımı tadında pratik çorba lezzetleri



Bu yıl 85’inci yılını kutlayan Türkiye’nin en köklü markalarından Özsüt, koruyucu katkı maddesi içermeden üretilen ev yapımı tadındaki çorbalarıyla pratik yemek sektörüne hizmet vermeyi amaçlıyor.
 

Özsüt’ten eğitime ‘tatlı’ bir destek 



Türkiye’nin köklü markalarından Özsüt, Ege Çağdaş Eğitim Vakfı (EÇEV) iş birliğiyle ihtiyaç sahibi çocukların eğitimine destek oluyor. Başlatılan projeyle, Özsüt’ün Ege Bölgesi’nde bulunan mağazalarından satın alınacak çikolatalarla, genç nesillerin çağdaş bir eğitim sistemi içinde geleceğe hazırlanması için eğitimde fırsat eşitliğine katkı sağlanması amaçlanıyor.