Yıldız Holding'in verimlilik temelli en iyi iş uygulamalarını seçtiği "Senenin Yıldızları 2019"da ödüller 12. kez sahiplerini buldu. Senenin Yıldızları 2019’a Yıldız Holding’e ait şirketlerden 9 farklı kategoride 174 proje gönderildi. Hayata geçirilen inovatif ve verimlilik artıran projelerle Holding genelinde 1.4 milyar TL’lik maliyet avantajı ve büyümeye katkı sağlandı.
Her bayramda mutlu anlara eşlik etmeyi amaçlayan Ülker, aralarında Ülker Select, Laviva ve Caramio’nun mini çeşitlerinin de bulunduğu çikolata ve şekerlemede 52 ürünüyle tüm satış noktalarında ve online alışveriş sitelerinde yerini aldı.
Ülker’in bisküvilik, yüksek verimli Aliağa Buğdayı’nda ilk hasat yapıldı. Ülker’in, yüksek kalitede, sürdürülebilir üretim yapabilmek, buğday tedarikini uzun yıllar güvence altına alabilmek, yerli bisküvilik buğday üretimini hayata geçirmek için başlattığı proje ilk meyvesini verdi.
Yıldız Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ülker, “Yeni dünya düzeni bambaşka çalışma modelleri gerektiriyor. Konvansiyonel şirketlerin de hızla kendisini değişen dünyaya adapte etmesi ve dijitale geçmesi gerekiyor. Bu konunun Yıldız Holding'le ilgili en güzel tarafı ise bu ihtiyacı çalışanlarımızın da hissediyor, ihtiyaca yönelik konuları kendileri projelendiriyor ve çalışmaları ilerletiyor olması” dedi.
Dünyanın dört bir yanındaki 100’ün üzerinde ülkeye ihracat yapan, Türkiye’nin lider gıda şirketlerinden Ülker, E-Star uzmanlığıyla e-ihracatta önemli bir adım attı. Ülker’in sevilen ürünleri, Amazon Avrupa platformunda açılan ‘Ülker Shop’ mağazasıyla, Fransa, İtalya ve Hollanda’daki tüketicilere ulaştırılıyor.
Ülker Bisküvi, 2021 yılının ilk çeyreğinde satışlarını, 2020 yılının aynı dönemine göre yüzde 13 artırarak 2,7 milyar TL’ye ulaştırdı. İhracat ve yurt dışı operasyonları ise yüzde 19 büyüdü.
Türkiye’nin lider gıda şirketlerinden Ülker, ilk hasadı 2020 Temmuz ayında gerçekleştirilen “Aliağa Bisküvilik Buğdayı” projesinden sonra yeni bisküvilik buğday türleri elde etmek için bir kez daha kolları sıvadı. Bahri Dağdaş Uluslararası Tarımsal Araştırma Enstitüsü’yle birlikte hazırlanan 5+5 yıllık “Bisküvilik Buğday Geliştirme Programı”nı hayata geçirecek olan Ülker, bu sayede yeni bisküvilik buğday çeşitlerinin ülke tarımına kazandırılmasını hedefliyor.
Ülker, Kurban Bayramı için çikolata ve şekerlemede toplam 49 çeşit ürünüyle raflarda yerini aldı. Klasikleşen “Ülker Ece ve Çikolatin” gibi çok beğenilen çikolata lezzetlerinin yanı sıra, “Lokumcuk, Ülker Toffe ve Ülker Bonbon” gibi benzersiz şekerleme lezzetleriyle bayram hazırlıklarını tamamladı.
Türkiye’nin lider gıda şirketlerinden Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı.
Türkiye’nin önde gelen gıda şirketlerinden Ülker, Türkiye’nin Lovemark’ları 2021 Araştırması’nda “Atıştırmalık’’ kategorisinde birinci marka seçildi.