Çikolata pazarının lider markalarından Ülker, vegan beslenenlere özel “Ülker Çikolata Vegan Bitter Çikolata’yı piyasaya sundu. Sunduğu ürünlerle sektörünün en güçlü oyuncusu olan Ülker Çikolata, yeni ürünü vegan çikolatayla vegan beslenenlerin dışında, bitter sevenlerin de vazgeçilmezi olacak
Yıldız Holding Kadın Platformu Elçisi Begüm Mutuş, “İş dünyasında en ağırlıklı ortaya çıkan sorun; fırsat eşitliği. Eşit işe eşit maaş, eşit terfi şansı, eşit işe alım fırsatı, bütün bunları alt alta yazdığımızda karşımıza fırsat eşitliği geliyor. Evet, iş dünyasında kadına bir fırsat eşitliğine ihtiyacımız var” dedi.
Türkiye’nin önde gelen gıda şirketlerinden Ülker’de önemli bir görev değişimi yaşandı. Son iki yıldır Ülker Bisküvi İş Birimi Pazarlama Direktörlüğü görevini yürüten Mustafa Kabakçı, Ülker CMO’su olarak atandı. Kabakçı, Ülker markasının yanı sıra Godiva’nın market serisi ve McVitie’s markalarının pazarlama stratejilerinin oluşturulmasından ve uygulanmasından sorumlu olacak. Ülker bünyesinde 18 yıldır önemli başarılara imza atan ve son 3 yıldır Ülker CMO’su olarak görev yapan Aslı Özen Turhan ise pladis’in Birleşik Krallık ve İrlanda’dan sorumlu CMO’su olarak görev yapacak.
Geçtiğimiz yıl Ülker ve Godiva ürünlerini Avrupalı tüketicilerin beğenisine sunan eStar, şimdi de Ülker ürünlerini Birleşik Arap Emirlikleri’nde satışa sunuyor. Sevilen ürünlerini tüketicilerine Amazon güvencesiyle ulaştıran eStar, coğrafi genişleme stratejisi çerçevesinde operasyonlarına yılın ilk çeyreğinde Orta Doğu ülkelerini, ikinci çeyreğinde de ABD’yi ekleyecek.
Ülker’in çocuklara özel çıkardığı yeni atıştırmalık markası “Kanky” altı ürünüyle raflarda yerini aldı. Bağımsız araştırma şirketleri tarafından yapılan tüketici testlerine göre “çocukların beğendiği, annelerin onayladığı” Kanky’de bol sütlü, kalsiyum ve D Vitamini içeren gofret, bisküvi ve çikolata seçenekleri bulunuyor.
Türkiye’nin önde gelen gıda şirketlerinden Ülker’in, Bahri Dağdaş Uluslararası Tarımsal Araştırma Enstitüsü’yle 2007’den bu yana yürüttüğü çalışmaların sonucunda geliştirilen Aliağa Bisküvilik Buğdayı, Ülker ürünleriyle buluştu. Ülker önümüzdeki dönemde de yeni buğday tohumu geliştirme çalışmalarına devam ederek, ham madde tedarikini uzun yıllar güvence altına almayı hedefliyor.
Türkiye’nin önde gelen gıda şirketlerinden Ülker, 2022'nin dokuz ayında hem Türkiye operasyonları hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu 19 milyar TL’ye ulaştırdı.
Geçtiğimiz yıl Ülker ve Godiva ürünlerini Avrupa’da, bu yılın başında da Birleşik Arap Emirlikleri’nde tüketicilerin beğenisine sunan eStar, coğrafi genişleme stratejisinin bir diğer adımı olarak şimdi de Ülker’in en sevilen ürünlerini uygun seçeneklerle ABD ve İngiltere’de satışa sundu.
SKD Türkiye ve Ankara Üniversitesi Su Yönetimi Enstitüsü iş birliğiyle, Ülker ana sponsorluğunda ve Brisa, IC İçtaş İnşaat, PepsiCo, Sütaş, Toros Tarım ve TürkTraktör’ün destek sponsorluğunda gerçekleştirilen “Su Riskleri Projesi”nin 1. faz sonuçları açıklandı. Tarımda yaklaşık %50’ye varan su tasarrufu görüldü.
Yıldız Holding, ülkemizi derinden sarsan deprem felaketinin yaşandığı andan itibaren tüm imkânlarını seferber ederek Türk Kızılay ve AFAD koordinasyonuyla bölgeye yardım gönderiyor. Halihazırda tutarı 175 milyon TL’yi aşan yardımlar, yetkililerden gelen ihtiyaç listeleri doğrultusunda her an artmaya devam ediyor.