Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: üretim

Süt ve süt ürünlerinde KDV düşerse herkes kazanır



Harun Çallı
Ambalajlı Süt ve Süt Ürünleri Sanayicileri Derneği (ASÜD) Yönetim Kurulu Başkanı
 

Koronavirüs günlerinde hijyen uygulamaları



Prof. Dr. Günnur Tunçel ve Prof. Dr. Deniz Göktan
www.guvenligida.com.tr

Çin kentinde bir kabus



Necdet Buzbaş
TÜGİS Yönetim Kurulu Başkanı

Meyve suyu ihracatı koronavirüse rağmen büyüyecek



Meyve Suyu Endüstrisi Derneği (MEYED) Genel Sekreteri İpek İşbitiren ile sektörün içinde bulunduğu durumu, koronavirüsün etkilerini, sektörün hedeflerini ve 10 Eylül 2020 tarihinde İstanbul’da gerçekleştirecekleri Juiceful İstanbul Summit hakkında konuştuk.  
 

Meyve sularında yeni üretim trendleri



Dilek Kaya Sarıgül - Döhler Türkiye Uygulama Laboratuvarları Müdürü &
Mert Alkış - Döhler Türkiye Satış Müdürü
 

Kervan Gıda’dan yeni yatırım hamleleri



85 ülkeye ihracat yapan yumuşak şeker üreticisi Kervan Gıda, KAP’a yaptığı açıklama ile 5. Licorice hattının devreye alındığını ve Akhisar’da yaklaşık 7 bin metrekarelik bir fabrika alanının satın alındığını duyurdu. Hali hazırda yatırımı devam eden 5. Jelly hattının da 2021 yılı Şubat ayında devreye alınmasıyla bu iki yatırımın Kervan Gıda’nın yıllık konsolide cirosuna yaklaşık 31,5 milyon dolar katkı sağlayacağı öngörülüyor.
 

Kırmızı et sektörü açısından 2020 nasıl geçti?



Tarık Tezel
Yönetim Kurulu Başkanı
Türkiye Süt, Et, Gıda Sanayicileri ve Üreticileri Birliği - SETBİR
 

Buğday rekoltesinde düşüş bekleniyor



Ulusal Hububat Konseyi’nin raporuna göre, bu yıl yetersiz yağış nedeniyle yüzde 5 rekolte kaybı olacağı tahmin ediliyor. Buğdayda bu sezon rekoltenin 19 milyon ton olması bekleniyor.

 


Muratbey'e global marka yolculuğunda Turquality gücü


Yayın: 06-09-2021

Muratbey, Türkiye'nin markalaşma programında Turquality® seviyesine yükseldi. Muratbey Yönetim Kurulu Başkanı Necmi Erol, “Muratbey olarak, Türk ekonomisine ve katma değerli ürün ihracatına sağladığımız destek her geçen gün artarak devam ederken bu program sayesinde uluslararası alanda rekabet gücümüzü çok daha iyi yerlere taşıyacak olan birçok kazanımı elde etmiş olacağız” dedi.
 

Pandeminin yükselen yıldızları çikolata ve şekerli ürünler



Kovid-19 pandemisi dünyada ve Türkiye’de çok sayıda sektörü olumsuz yönde etkilerken, başta gıda olmak üzere pek çok üründe tüketim ve alışveriş alışkanlıklarını değiştiriyor. Bu değişimden olumlu biçimde nasibini alan kategorilerin başında da çikolata ve şekerli mamullerin oluşturduğu atıştırmalık ürünler geliyor. Kapanmada evde geçirilen zamanlarda tüketicilerin sakız, şeker, çikolata ve bisküvi gibi ürünlere olan ilgisi artarken, tanınan ve güvenilir markaları tercih ettikleri belirtiliyor.  
 
Haber: Özgür Çilek / Gıda Teknolojisi Dergisi